Subject: Ed: Eestis teavitatud e-sigaretid
From: "Marina Karro" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 07:48:39 +0200

Tere

Palun registreerida ja saata mulle.

Lugupidamisega

Marina Karro

Saatja: Rene Suburg <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 31. jaanuar 2025 15:15
Adressaat: Enda Veskimäe <[email-masked]>
Koopia: Marina Karro <[email-masked]>; Agne Ojassaar 
<[email-masked]>; Mari-Anne Härma 
<[email-masked]>
Teema: Eestis teavitatud e-sigaretid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Märkasime, et Terviseameti kodulehelt on kadunud teavitatud e-sigarettide 
nimekiri. Soovime esimesel võimalusel teada, millisel põhjusel on nimekiri 
eemaldatud ning millal nimekiri uuesti kodulehele lisatakse?

Teavitatud e-sigarettide nimekiri on olnud pikalt uuendamata. Soovime 
konkreetselt teada, kes vastutab nimekirja uuendamise ja haldamise eest? 
Oleme märganud, et nimekirja on omavoliliselt muudetud ning osa teavitatud 
tooteid on eemaldatud ilma tootjaid või edasimüüjaid sellest teavitamata. 
Seega soovime ka teada, mille alusel e-sigarette teavituste nimekirja 
lisatakse ja eemaldatakse?

Teavituste nimekirja näol on meie jaoks tegemist olulise töövahendiga, mis 
annab edasimüüjatele õigusliku aluse oma toodete legaalseks müügiks. Selle 
ootamatu eemaldamine ning suvaline muutmine ei ole kooskõlas ettevõtjate 
õigustatud ootusega.

Soovime selgitust olukorra tekkimisele esimesel võimalusel ning Terviseameti 
kinnitust, et selline olukord enam ei kordu. Samuti palume teil tungivalt 
üle vaadata teavitatud toodete nimekirja haldamise kord, et see vastaks 
seaduse mõttele ning ei oleks käsitletav halduskiusu väljendusena.

heade soovidega,

  <https://cloud1.email2go.io/7f1171a78ce0780a2142a6eb7bc4f3c8/81265c287ec2efa431b0eefbaa33130460995116feb470ea507263c16f440f01.jpg>

  <https://cloud1.email2go.io/7f1171a78ce0780a2142a6eb7bc4f3c8/c36f6f8e9b9177ae97bd980c90f2ef21015a94098c1d7c1b983e4ca572a90414.png>
Vinkli 2, Tartu 51014

+372 7404444

Rene Suburg

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5191 3981

 <https://www.facebook.com/Nordista-Distribution-Wholesale-102731588256294> 
<https://www.facebook.com/Nordista-Distribution-Wholesale-102731588256294>

  _____

Selle teate sisu, sh sellele lisatud failid, on konfidentsiaalse iseloomuga 
ja kasutamiseks ainult teate adressaadile. Igasugune teate kasutamine, 
avaldamine ja kopeerimine vastuolus selle sihiga on keelatud. Juhul, kui 
olete saanud teate tingituna eksitusest, siis palume teil teavitada koheselt 
selle saatjat ja kustutada teade koos lisatud failidega.

This message, including any attachments, is confidential, may be privileged 
and is intended only for the use of the addressee. Any use, disclosure or 
copying of this message in whole or in part not in accordance with its 
intended purpose is prohibited. If you have received this message in error, 
please notify the sender immediately by return e-mail and delete this 
message and all its copies, including all attachments.

  _____